alm_blog@yahoo.es


jueves, 28 de octubre de 2010

Karne Antisocial

2 comentarios:

  1. https://www.discogs.com/es/Various-Rekopilazion-De-Grupos-Asturianos-Esto-Ye-Lo-ke-Hay/release/2616134

    ResponderEliminar
  2. - Nombre: Karne Anti-Sozial
    - Origen: Asturies Gozón/La Felguera
    - Años: 1986-1989
    - Componentes: Cuco, Frecho, Quilo, Sustans, Fredo y Lolo
    - Bandas relacionadas: RIP (los RIP heavys de la Felguera), Paco-Jones Band, Quema-2 Vivos, Delosnervios, La Caries Mental, La Orquesta Naval de los Nervios.
    - Discografía: Una cinta de casete que busca la policía (cinco temas) 1986. Asturies se la juega (6 temas) 1987, Esto ye lo que hay, recopilación 1989, Sácayos la llingua, recopilación 1998
    - Otros: A Quilo y Lolo vilos xuntos después de 20 años en Soto de Agües. Sorprendime, como a ellos esta entrevistina. P. Que retiraren los vuestros temas de internet polos drechos d'autor, tien algo que ver con que ten grabaos o se toquen por ahí? R. Lolo: De acuerdo col Cartero de Neruda,'La poesia non ye de quien la escribe,ye de quien la usa','les canciones pa quien les cante, les faiga sonar o nel improbable casu nuestru, de quien les quiera escuchar'. 'Desconcierto' tocaben, 'Felipucu el Principucu' y 'Pelayu el Babayu'. 'Xuacu xinta xorra' heredola Dixebra, Speereth grabó 'Laureano', los KBRA 'Haces frío y lloviznas' y 'Borrachos y Dinamiteros' ye de propiedá pública.. R Quilo: Namás que un matiz, la etiqueta de heavypunkis ye inevitable, pero lo de socialistes o nacionaliegos a mi moléstame. R Lolo: y a mi.
    - Bíografía:
    - Fuentes: Cuco el Negro, batería, Quilo, guitarra y Lolo, voz y guitarra del grupo. Tiempos Nuevos, Tiempos salvajes, llibru de Enrique Bueres. Sacayos la llingua, llibru de Xune Elipe Raposu.

    ResponderEliminar